M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 11 d’octubre del 2018

LA MEUA AUTOBIOGRAFIA

Hola, jo em dic Aitana i tinc 11 anys. Vaig naixer 23 de març del 2007. Visc a València i he viatjat per tot món. Tinc dos germanes més : Quan la xicoteta va nàixer el 23 d' octubre del 2017, es a dir que djns de pocs dies cumplirà 1 any, es diu Laia. Després tinc a la germana mijana que es diu Eva i va nàixer el 23 d' abril en el 2013, es a dir que te 5 anys.
Els meus pares es diuen Eva  i Vicent es porten 3 anys entre ells.
Jo tinc el monyo llarg, negre i molt llis, a i també tinc un flequillo recte.
Tinc els ulls blaus, un nas ni molt xicotet ni molt gran, les meues dents estàn perfectes(i no porte ni he portat ningun aparell), i els meus llavis son rojos com la princesa Blancaneus, que per cert es la meua princesa preferida, i tinc moltes pigues a la cara.
Soc de les mes vaixetes de la classe, vaig a sisé, la meua assignatura preferida es matemàtiques i la que menys m'agrada és Valencià. Soc una xiqueta responsable, divertida, cabota, graciosa i la majoria de persones diuen que soc guapa.
Soc molt deportista, tots els dissabtes vaig a córrer amb el meu pare i els diumenges vaig a nadar amb la meua mate. Vaig a entrenar sis hores a la setmana a gimnasia ritmica, els divendres 3 hores i els dimecres i dilluns una hora i mitja, els dimarts vaig a una academia d'angles una hora i mitja i després vaig a Kumon
M'agrada molt viatjar amb la familia, passar estona amb el,s i pasarme-ho  e amb les meues amigues i els meus amics. I soc una gran friki de Star Wars

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !