M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 13 d’octubre del 2018

AUTOBIOGRAFÍA

Sóc Jorge Ricardo Fernández Náñez.
He nascut el dijous 2 de agost de 2007 a ľ hospital Dr.Peset de València, vaig pesar 4.100g i vaig medir 53 cm.

Vaig anar a la guarderia Gulliver amb 6 mesos des del dilluns  4 de febrer de 2008
fins el dijous 18 de desembre del mateix any.
El 13 de març de 2008 la pediatra va veure el meu primer dent.
Amb 9 mesos em pose de peu i als 11 mesos vaig caminar a soles.
Al 20 de desembre de 2008 vaig anar-me a Galícia durant 2 anys i allí vaig  anar al       punt ď atenció Infantil ďArca on vaig aprendre moltes coses i vaig divertir-me un         muntó amb els meus amics.
Després vaig anar al CEIP El camí de Santiago.
Al 31 de juliol de 2010 va ser la primera vegada que vaig anar a un zoológic , em recorde dels llops i dels cangurs xicotets. També a Galícia vaig ser  batejat a ľEsglésia de Santa Eulalia el 13 de Juny de 2010.

Vaig tornar a València el 10 de gener de 2011 però no vaig anar a ľescola perque no hi
havia plaça.
Amb 4 anys vaig anar al CEI Santa Teresa de Paterna i als 6 vaig anar al CEIP Carles Salvador de València per cursar educació primària des.de septembre de 2013 fins ľactualitat)

Al 2013 vaig aprendre a patinar, anar en bici i nadar.
Amb 8 anys em vam operar de ľull esquerre a ľhospital La Fé (Sep 26 de 2016).
Al 2015 vaig tindre el carnet de la Ciutat de les Arts i les Ciències i del Bioparc també, per això tots els caps de setmana anava a aquestos llocs, el meu favorit va ser el parc de construccions i ľOceanogràfic.

Amb 9 anys vaig passejar en vaixell i als 11 anys  vaig anar a PortAventura, un lloc molt divertit i entretingut per les seues atraccions i espectacles.
Ara a Septembre de 2018 estic cursant sisé de primària.
M'agrada veure la televisió, alçar'm tard del llit, el fuet i també veure vídeos en el meu móvil.
De mascotes tinc 8 hamsters i 2 Jerbus.
El meu color favorit es el roig.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !