M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 11 d’octubre del 2018

LA MEUA AUTOBIOGRAFIA

Bó, em dic Gabriela Alexandra Vasquez Suazo i tinc 12 anys.

Vaig nàixer  el cinc de maig, en l'any 2006 en, San Pedro Sula(Honduras).

Als meus 5 anys vaig entrar  a la guarderia, i als meus 6 anys vaig començar l'escola que es deia Dr. Presentació Centeno(Honduras). En segon de primària vaig eixir de excel-lència acadèmica. El 15 de setembre que en el meu pais celebrem el dia de l'independència, i quan estava en quart vaig eixir de reina.

Als meus 8 anys me vaig vindre a Espanya amb els meus pares. Ah! se m'oblidava dir que tinc un pare que es diu Mauricio i es técnic de Teleco, i la meua mare es diu Lorena i ella és disenyadora de roba de bebes. 
  
Bó seguim...Com ja us havia dit als meus 8 anys me vaig vindre per ací, vaig entrar a un col-legi nou que es diu Carles Salvador que és en el que estic ara. Llavors vaig vindre i vaig entrar al col-legi, vaig fer altra vegada quart i vaig repetir també per les matemàtiques que no se me donen molt bé. Bó i després vaig passar a cinqué i tenien mestra nova que es diu Eva, va ser un curs que no me va anar bé, perquè no feia deures, no els entregava, però ara ja estic en sisé amb la mateixa professora Eva i per ara me va molt bé. Ah! i altra cosa que se m'oblidá que tinc una germana xicoteta de 1 any, ella ha naiscut l'any passat, en Juny el 03.

Bó aquesta seria la meua autobiografia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !