M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 2 de març del 2017

María Elena Cas

                                  

María Elena Cas va nàixer  el  18 de desembre de 1915 en Mèxic i va morir el 6 de novembre de 1991 amb 75 anys en Mèxic. La seua nacionalitat és mexicana.Va anar a la Universitat Autònoma dee Mèxic. Era biologia.Va fer nombrosos viatges a la zona costanera de l'àrea de Mazatlán, va participar en 5 campanyes oceanogràfiques al golf de Califòrnia a bord del vaixell oceanogràfic,El puma . Sempre va demostrar interès per participar en activitats de treball de camp.Va ser pionera de les ciències biològiques a Mèxic.El 1939, va participar en la fundació del laboratori de hidrobiología.

EL PUMA:

És un vaixell oceanogràfic  propietat de la universitat on va anar María Elena Cas,la seva tasca està orientada cap a la investigació científica per al millor coneixement i aprofitament del mars mexicans.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !