M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 1 de març del 2017

EL HACKER. COMPTE DE AVENTURES

EL HACKER

Hi haVia una vegada en l'escola un xiquet que volia seR hacker i per aixòˋva estudiar molta informàtica i fins que va aprendre a controlar les llums de la seua casa amb l'ordinador les encenia i les apagava.
Se li va ocorrer portar el ordinador al seu col·legi i les apagava i les encenia fins que el seu company Fernando es va chivar i el van expulsar del col·legi.Se'n anava en bici perquèla seua casa estava a 25km del col·legi,quan anava per la meitat del camí´va passar una furgoneta Dacia Dokker i el van dormir fins arribar a una illa,perquèˋli estaven fen unes proves,estava en una illa i va apareixer en el cim d'una muntaña, se'li va ocorrer fer unes cordes amb pals fins per unir moltes fulles i va fer unes ales,amb un poquet de fusra i va fer un "avió".
Amb un poquet de sort i es va tira va lograr volar fins al poble on estava la seua família animant.
Després de 2mesos va anar el secretari de invents i tecnologia a donar-li les felicitacions i  donar-li el premi " GUNIS WOLS RECORS" i li van pagar els estudis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !