M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 1 de març del 2017

AVENTURA SELVATICA

AVENTURA SELVATICA
El dissabte passat vaig anar a l'Amazones amb el meu company d'aventures, el doctor Franklin.Ell era intel.ligent, fort i sempre sabia que fer en situacions complicades.
Aquell dissabte vam agafar l'avió cap a l'Amazones, cuan vam arribar vam vore molta vegetació i un riu, i com teniem sed vam beure de l'aigua del riu.

De seguidavam trovar u refugi que dra com una cova.Com el doctor Franklin era fort va construir varies coses per a que la nostra estància fora més agradable.

Al dia següent vam anar a buscar aliment i vam trobar 7 platans i 4 cocos.Amb sort tindriem menjar per a dos dies.També vam fabricar una canya per a pescar i vam agafar cucs del terra per a utilitzar-los de cebo.Vam caçar tres peixos de aproximadament 1.56kg cadascun.

Per la nit mentres dormiem un cocodril es va apropar però per sort Franklin estava fent guardia nocturna, aquella era l'última nit allí.

L'últim dia vam banyarnos a un riu, i vam trobar serps. L'únic que vam fer va ser fugir i anarnos de l'Amazones.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !