M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 4 de març del 2017

Dame Valeine Jane Goodall

Dame Valeine Jane Goodall, coneguda com a Jane Goodall, va nàixer el 3 d'abril de 1934 a Londres, Anglaterra. Té 82/83 anys. El seu cònjuge s'anomenava Hugo van Lawick, era director de cine i la seua defunció va ser el 2 de juny de 2002, en un accident d'avió. 
Va estudiar Primatologia, Etnologia i antropologia. És la etnòloga més famosa del món per el seu estudi dels ximpanzés de 55 anys.
Ha guanyat 8 premis:
El Premi Oficial de la Legió d'Honor
Dama Comandant de l'Ordre de l'Imperi Britànic
 Príncep d'Astúries d'Investigació Científica i Tècnica
 William Procter Prize for Scientific Achievement
 Premi Internacional Catalunya
Tyler Prize for Enviromental Achievement
Benjamin Franklin Medal
Genesis Awards


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !