M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 25 de febrer del 2017

Quina becadeta!!

Quina becadeta!!

La nostra història comença en un camp. El nostre heroi passejava quan de sobte va vore un tronc foradat i va aprofitar per a fer una becadeta dins.
Es va despertar i es va trobar en mig d'una ciutat del desert. Al seu voltant va vore dos éssers amb un cap molt molt gran que el miraven fixament. 
Els dos éssers van començar a mirar - li el cap i van dir:
- El teu cap no té la mida adequada, tindrem que posar una solució, si no, haurás de morir.
- Però jo no vull morir! - va dir el nostre heroi.
- Som el poble dels Caps Gegants, i si no tens el cap gegant tens que morir - va dir un cap gegant. 
- Però aixó és una boigeria! Qué tindrà que vore el tamany del cap amb la intel·ligència? - i va eixir corrents. Els cabuts van eixir corrents d'arrere d'ell i ell va vore un pont penjant i va decidir creuar-lo. Els cabuts van parar abans d'arribar al pont, i van cridar:
- Has guanyat aquesta batalla però no guanyaràs la guerra!
A l'altra banda del pont hi havia un bosc del que eixia una llum molt brillant. El nostre heroi va vore com eixia d'ella un "alien" molt gran i verd.
- Qui ets tu, nan? - va dir l'alien - no tens l'altura adequada, tindrem que posar una solució o, si no, tindràs que morir!
- Oh, vinga ja! una altra vegada?!
El nostre heroi va eixir corrents, una altra vegada, però es va trobar atrapat de cara a una cascada. L'alien el va alcançar, i quan estava apunt de agarrar-lo, el nostre heroi es va despertar i va dir:
- Buf, estic esgotat! vaig a vore si trobe un millor lloc per a dormir!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !