M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 25 de febrer del 2017

EN LA SELVA

Us vaig a contar una historia que el va pasar  fa temps.
Jo un dia que estava lligat em vaig despertar i estava rodejat de zebres en la selva Amazònica i tenia una pistola d'aigua en la mà i de recent una de les zebres em va dir que amb les pistoles d'aigua podria matar als cadira que estaven acabant amb l'espècie de les zebres.
Aleshores em vaig quedar molt estranyat perquè amb una pistola d'aigua no puc destruït a ningú, però vaig probar i si.

Vaig estar destruint cadira tot el dia, però eren molts i necessitava alguna arma més poderosa.
I em van donar una que llançava bombes d'aigua.

Tambè hi havia un caçadors més grans que altres, aleshores jo necessitava ajuda i va aparèixer un altre xiquet li havia passat el mateix així que ens vam unir i vam destruït a tots els cadira que havíem.

Per això vam ser elegits campions de la lluita contra cadira basta que em vaig despertar del somni.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !