M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 25 de febrer del 2017

L'HELICOPTER

Hola, sóc Alicia, i fa poc vaig viure una aventura amb dues amigues i una amic.

Vaig anar a visitar el meu oncle a Cadis i vig fer alguns amics.  Claudia Sandra, i Mario. Vam anar en helicopter per l'estret de Gibraltar i per les costes de Marroc.

Tot va anar molt bé menys quan vam trabesar l' estret. Sandra, que anava darrere, va notar olor a cremat i el meu oncle va mirar per la finestra i va vore un munt de fum i vam començar a caurer.

Vam aterrizar en una zon  dessèrtica i Claudia va vore uns bererberes que portaven un camell. El meu oncle va fer un curs d'arab fa temps , llavors els va dir si podien vendre'ns el camell. El meu oncle va mirar a la butxaca i sols tenia un euro,  i els bereberes van dir que volien més llavors ens van dir que si podien acollir-nos a la seua tribu.

Després de una hora o aix vam arribar a la seua tribu. Allí la gent era molt amable amb nosaltres i vm coneixer a uns quants xiquets Fatima, Mohamet i Yasir (el germa xicotet de Mohamet). Qun ja ens va agafar més confiança, ens va ensenyar un oasis magnífic. Vam banyar-nos amb roba, però aixó va bastar per llevar-nos la arena del cos.

Ens vam sentar en l'arena i Mario va notar algo cuandrat al cul. Vam rebuscar entre l'arena i i  vam trobar u n tel[efon vell amb tecles i anava amb piles, pero no tenia.

Vam avisar al meu oncle i ell no m'es vore'l va rebuscar entre les butxques i va trobar piles dels deus walkie-talkies. Llavors les vm ficar al telefon i Claudia va marcar el telefo dels seus pares i al cap d'unes hores va vindre un altre helicopter. Vam pujar i hem vaig despedir dels meus amics

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !