M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 25 de febrer del 2017

Aventura a l'espai

Jo estava molt nerviosa perquè de seguida la nau de l'espai despegaria. Començí a sentir un tremolor que em va fer saber que despegavem.

1 dia després....

Per fi fora de la Terra. Vaig pensar. Fora vaig sentir que el comandant de la Nau em dia que algo fallava i no podien fer res. En eixos moments pensava que estava perduda, però vaig veure un exoplaneta i vaig aterrar en ell. Em sentia trista perquè allí van perdre al meu germà. Vaig vore una nau que pareixia mig trencà.

La vaig mirar i savia quin era el error. Aleshores, em vaig asustar perquè vaig sentir un soroll. Era el meu germà!!!

Ens vam explicar tot el que ens havia passat durant tots aquestos anys. Després li vaig dir que li pasava a la seva nau. Tots junts la vam arreglar amb coses d'aquell planeta. També el vam anomenar "NoMaNeBiAlMa" el nostre favorit. (Noelia, Marc, Neus, Biel, Alvaro, Mara).

Finalment, vam tornar a la Terra. I allí tota la nostra família mai es tornà a separar. Vam ser feliços i menjarem Ketxup.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !