M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 25 de febrer del 2017

Aventura

Un dia Sofia, Héctor, Fran, Raül, Marc B., Jordi, Alex i jo, ens anàvem amb submarí a l'illa de Pasqua. Durant el viatge els altres estaven espantats però jo els vaig dir:
-No tingau por, que prompte arribarem a l'illa de Pasqua, però de camí ens vam quedar atrapats al "Triangle de les Bermudes". Mentre buscàvem el camí d'eixida, ens vam trobar un animal molt estany. Que semblava un cavall de mar, molt gran, però tenia unes ales molt xicotetes amb les orelles i dues cames.


Com no ens coneixia va començar a atacar-nos. Jo vaig recordar que la música amansa als animals i vam començar a tocar el nostre instrument, Sofia tocava el teclat, Héctor i Raül el violi, Fran la guitarra acústica, Marc B. la bateria, Jordi el saxofó, Alex el trombó i jo el clarinet , aleshores ens va ajudar als eixir del  "Triangle de les Bermudes", vam arribar a l'illa de Pasqua , vam fer un concert i vam tornar molt cansats a casa.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !