M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 27 de febrer del 2017

L'amazones

Hola,sóc Marc.Sóc un explorador molt famós perquè jo busque estàtues d'or.Quasi totes les que busque les trobe.En aquesta història vaig a intentar trobar una estàtua d'or dels Inques.
Esta en l'Amazones.
Pero a arribar a l'Amazones vaig llogar una avioneta.
Quan vaig arribar vaig trobar al meu company d'expedició Pete.
Mentre planificàvem per a anar a buscar l'estàtua unes serps ens van a atacar.Jo vaig traure una antorxa i les vaig asustar.Mentre que anàvem a pero l'estàtua van agafar plantes perque quan tu lleves l'estàtua tens que possar algo si no l'arbre es destrueix.Quan ja faltava poco Pere va descobrir una banda d'Inques.Ens van perseguir i nosaltres ens van amagar entre les plantes.Els Inques van passar pel nostre costat i no ens van veure.Vam arribar a l'arbre soles vaig entrar jo pero si l'arbre es destruira vaig possar les plantes i vaig atacar l'estàtua i ens van anar i agafàrem l'avioneta i tornàrem a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !