M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 27 de febrer del 2017

La Selva

Tot va escomença al 1875, quan un home d'uns 35 anys volia complir el seu somni, volia descobrir algo històric.

Un dia va anar al seu treball i va vore un cartell a la pared que deia:

-Us invito a anar a la selva d’aventures amb mi, si voleu participar soles teniu que anar al pont vell i esperar fins que arribe. Fetxa de sorteig el 18/5/1875 a les 14:02 espere que acudiu.

L’home que s'anomenava Xavi va estar pensant durant tot el dia de treball en l’anunci, que li anava a servir per a complir el seu somni, així que al acabar de treballar va anar a casa a descansar per al dia següent anar descansat al pont.

Al dia següent com era dissabte va despertar-se del llit va vestir-se perque eren les 12:59 i el pont estava mitja hora de s’ha casa. Va anar i va arribar un minut abans i com no hi havia ningú va guanyar el sorteig.

L’aventurer li va felicitar a Xavi i lo va dir que el dia següent  anava a començar la seva aventura , Xavi feliç i plorant de l’emoció va dir que està bé i que anava a complir el seu somni.

Al dia següent van putjar a un globus i Xavi és va quedar alucinat de l’altura i de lo depressá que anava el globus. Al arribar van vore animals fantàstics i bonics ,peró caminant Xavi és va caure per un forat a terra ,és va trencar una cama i l’explorador li va agafar un lleó, peró Xavi de que lo que havia descobrit era magnífic. HI havia una porta i al abrir-la va vore lingots d’or Un mes desprès va vore el periòdic que era l’home més ric del món i del gran  descobriment que hi havia fet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !