M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 27 de febrer del 2017

La història dels 24 fills

LA  HISTÒRIA DELS 24 FILLS
Aquesta és la història dels 24 fills. Espere que us agrade.
Era una vegada uns pares enanets que vivien en una casa enmig del bosc. Quan els dos tenien 24 anys, van decidir tindre 3, 4 o 5 fills. Però la sorpresa va ser enorme, en vegada de tindre uno, dos, tres o inclús 4 fills, van tindre set fills. Quan van cump`lir set anys, se’n van anar a caçar els set germans junts, per a que ningún animal ferotge poguera matar-los. Però això no va servir de res, ja que moriren 3 del 7 germans dels que hi havien.

Quan van arribar a la seua casa, amb els cossos carregats a les esquenes, els seus pares van vore que hi havien tres morts. Van començar a plorar, i quan van acabar tots de plorar, lis van contar als quatre fills que anaven a tindre nous germans. Al cap de 9 mesos, van tindre huit germans més.

Els quatre germans grans van ajudar molt a canviar-lis  els panyals, a donar-lis el biberó. Eren com els cangurs dels seus germans xicotets.

Entonces, quan els seus pares tornaven dels seus  recats, no es sap perquè, sempre portaven un germà més. Hasta que es van cansar i van dir que ja no els quedava espai per a més xiquets.

Quan els pares es van morir, els 24 fills van anar al bosc, i es van quedar allí a viure. Com no sabien sobreviure, poc a poc es van anar morint un a un.

I ara ja no se sap res.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !