M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 25 de febrer del 2017

LA PRINCESSA SALVA AL PRÍNCEP

Hola a tots, sóc Laila, una princessa molt bella.I tinc un espill màgic que em diu els homes més bells del món i com que jo sóc una aventurera, viatge per a poder enamorar-me i també faig això a la meua tenda.A les dones que entren lis demano que omplin el formulari i el meu espill màgic troba al home ideal.
És el millor treball del món però com que mai tinc temps per a trobar el meu amor, el trobaré!
Espillet, espillet ja em coneixes de sobra troba al meu amor.
El espillet el va trobar de seguida però vivia a l'atra punta del món, dona igual!!
Primer, pujaré el punt més alt del món l'Everest, a continuació aniré al pantà dels cocodrils y per últim pujaré el castell.
Quin fred fa estic a -39° mira una rosa se la donaré.
Amb la meua espassa mataré al cocodril.Waaaaaa!Bé!
Pujo el castell i ahhh és el príncep Scalius ens anem a casar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !