M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 27 de febrer del 2017

Els cinc financers vs. els malvats empresaris

Hola, em dic Tan Lung, sóc de Xina i un dels cinc caps de Matur Bank, en Maturín, Veneçuela, que ens fem dir els cinc financers. Els demés membres del grup són:
Henrik, Jens, Clynton i Joshua, que són d'E.E.U.U. i tenen 44 anys, com jo.

Tots ens coneixem de tota la vida

Però estic segur de que voleu saber perquè us explique tot açò. Simplement, per a que sapigueu una miqueta d'informació sobre nosaltres. Però jo vlia contar-vos la nostra segona aventura.  Va ocòrrer així:

La empresa de alimentació marina "Marsalá" ens va demanar un crèdit per a millorar la calitat del producte. Inmediatament, vam dir que no per els numerosos casos de corrupció.

Ells ens van convidar a una reunió per tractar el tema amb més profunditat. Nosaltres vam aceptar.

En l'edifici on es trobava la sede destacaven la quantitat d'obres d'art que hi havien.

En la sala que ens convidaren, però no hi havia ninguna.

Ens van demanar que ens sentàrem i, quan tots estàvem sentats, van apretar un botó i vam caure per una trampilla.



No ens vam fer mal. Després d'intentar-ho tot per sortir d'allà, a Clynton se li va ocórrer que fèrem una cadena humana. Significa que un es puja als muscles de l'altre i així fins a  que tots (menys el de baix) ho facen.

La veritat, sí que arribàvem. Només van poder sortir Henrik i jo, i els hi vam demanar als demés que ens esperaren. Els caps no ens van vore perquè estaven discutint.

Només eixir de l'edifici, el primer que vam fer va ser cridar a la policia.

Van arribar en uns huit minuts, i van arrestar els responsables, que encara discutien.


Va llançar una escala els meus companys per a que escaparen.


Els caps van declarar que eren molt amics de Jokin Gonzalez i que volien venjar-lo.

Però gràcies a la policia ara estaran amb ell a la presó.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !