M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 26 de febrer del 2017

En busca de l´au del paradís
Miquel Lorca Moreno
Marcelo i jo estàvem mirant el periòdic i vàrem veure una noticia molt interessant. Deia: Marc Assimov i Den Lenwich han descobert més tresors maies en una selva de Mèxic. Asseguren que minuts abans de trobar el tresor un au del paradís els va guiar. Cinc descobridors més diuen que a ells també els havia passat el mateix.
De seguida vàrem proposar a tots els nostres amics si volien fer una expedició a una selva de Mèxic. Però tots es van negar. Per això quan vàrem preparar la maleta que duia: molts potingues, roba, gorres, alguns coixins i un paquet de diners. Vàrem anar a Mèxic en un avió que no tenia passatgers. En l´avió, durant les hores de viatge, vàrem estar jugant a molts jocs de mà. Però de repent l´avió va començar a caure en picat. Vàrem agafar els coixins i ens vàrem preparar per a la colisió. Vàrem tenir molta sort i  no vam morir però jo em vaig trencar una cama. Quant vàrem eixir ens vàrem quedar molt sorpresos. Havíem aterrat en una selva! Vàrem caminar molt  fins que al final ens vàrem trobar amb un indis que em vàrem curar la cama i ens vàren donar un cordell. Més tard ens vàrem trobar amb un tigre. Però com no era molt major va jugar amb el cordell. Al final va passar el mateix que als altres exploradors. Vàrem trobar el tresor i un mòbil per el qual ens vàren poder rescatar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !