M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 26 de febrer del 2017

El diari de Marco!

El diari de Marco
Hola, em dic Marco i us vaig a contar una història que em va passar, i la veritat, és que, és molt estranya.

Era un 14 de Juny de 2016, i jo estava pujant a casa, així que va vindre la meua mare correguent i em va dir que l'acompanyara. Vaig anar correguent darrere seua fins que em va dir que havia vingut el meu grup favorit, els (LoRe). Estaven davant de la meua casa, però es van anar a altre lloc a tocar, però al menys van dir, on i a quina hora era i quin dia: era avui.

Quan ja era l'hora del concert,(LoRe) no va vindre, i jo sabia que passava algo, així que em vaig possar a investigar. Vaig vore un portal i em vaig assustar, però al final vaig entrar

Estava en un lloc estrany: era negre, un poc verd fosc i amb cristals verds per totes bandes.

Després d'un rato investigant vaig vore a (LoRe) i vaig anar correguent a salvar-los. Però de sobte, un monstre taronja, amb un ull, bastant groset i xicotet va vindre. Pareixia inofensiu, però (LoRe) em va avisar que era perigrós així que no em vaig confiar.

Encara que era perigrós el vaig derrotar perquè vaig ser més ràpid atacant i com era xicotet va eixir volant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !