M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 28 de febrer del 2017

L'illa

                    L´ ILLA
Fa anys hi havia un xic de 39 anys que es deia Joan. A ell, el que més li agradava del món era viatjar amb vaixell, així que un dia va decidir conèixer món amb la seua dona Gràcia i els seus dos fills, Rebeca i Sanjosé.
Quan van partir, a mig viatge va començar a caure trons, llamps, les ones eren de dos metres…. Fins que al vaixell es va fer un forat i van decidir tirar-se a l´aigua amb les barques inflables.
Es van dormir els quatre en la barca i quan es van despertar estaven en una illa desconeguda. La van explorar fins que van trobar un riu i al voltant del riu arbres amb fruits.
Van pensar instal.lar-se  allí, com no sabien si hi havien animals perillosos, van fer moltes trampes al voltant d´on anaven a construir la casa.
Quan les van acabar van anar a per branques i troncs d´arbres. En tindre moltes les van portar on s´havien instal.lat però a meitat camí es van trobar amb un puma. Aleshores, la dona de Joan amb Rebeca i Sanjosé van agafar totes les branques i se´n van anar, però quedava el puma i Joan. Joan va tindre una idea, com estava prop de les trampes que havien construït va anar corregent i com el puma el perseguia Joan va passar per damunt de la trampa botant i el puma com no sabia que estava va caure dins d´un forat i allí va morir.
La família va construir la casa i va fer una foguera per iluminar i per cuinar tots els animals que caigueren a les trampes. Així van estar 11 anys, fins que una tripulació amb un vaixell va aparèixer i els va rescatar i com l´illa no tenia nom perquè no estava descoberta, la van anomenar “l´illa de la família valenta”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !