M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 23 de febrer del 2017

El collaret màgic-Monica

Erase una vegada una xiqueta que es deia Marta,Marta tenia el cabell marró i moltallargat,els seus ulls són d'un blau precios.






En el dia de Sant Valentí li van regalar un collaret de colors que brillava quan Marta estava  prop d'ell.Al vore'l se'l va posar immediatament i se va anar a la seua casa molt contenta.


Des prés d'uns dies Marta va tindre poders.En quan el seu collaret va escoltar que uns villans estaven convertint a les persones normals en sargantanes gegants.En dice moment Marta estava sola en la seua casa, es va arribar al got d'aigua i es va moure ,en eixe moment Marta va trucar a la seua amiga,des de aquest moment Marta i la seva amiga van derrotar als villans i van prometre no dir-li a ningú la seva identitat.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !