M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 18 de desembre del 2016

Viatge al passat

Un dia que vaig anar a Xelva, com no estaven Jose i Maite vaig anar a una cova que no havia vist mai. Vaig entrar, amb una mocaqueta de por, i vaig vore un portal molt estrany. Estava mirant-lo quan una forta força em va espentar i vaig creuar el portali continuava a la cova, però, quina sorpresa !, a l'eixida em vaig trobar un poblat de cabanes fetes amb palla, ossos, fusta, pells d'animals... La gent vestia amb teixits fetsmde fibres vegetals i animals. Hi havia gent que estava treballant al camp amb eines de pedra polida, tot això em va recordar a les classes de socials i vaig descobrir que el portal m'havia taslladatmal Neolític. Jo no coneixia el seu llenguatge i ells em miraven estranyats per la meva roba i la meva forma de parlar.



Em vaig tornar a la cova on pintaven pintures rupestres, així em vaig tornar al portal i vaig poder tornar a Xelva.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !