M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 18 de desembre del 2016

TINC POR DE...

Quedar-me soleta a casa hem fa por pel que veig forats foscos de les portes en resultar estrany per que crec que algun lladre sempre que estic sola em fico el meu racó amb la meva tablet i amb uns uriculars.
Normalmente YouTubers que juguen al FIFA17 o minecraft e inclós bromes en el bany.Però sobre tot veig coses amb qui puga vore a algú parlant per què el meu cervell pensa que no estic soleta.
 També jugar jocs multijujador perque penso podem parlar i també faig videotrucades,amb uns amics per sentir-me millor.
La primera vegada que em vaig quedar soleta i em vaig ficar a plorar per què creia que hi havia algú.
Els meus pares diuen que ja soc major per a estar soleta.
La veritat és que jo no vull créixer vull ser xicoteta sempre,m'agradaria estar al voltant dels meus familiars.
Però bó jo ja puc anar soleta per el carrer i ja estic creixent i em tindre que fer responsable.
Normalment crec que va a entrar un lladre de nit per què sempre els monstres surten per la nit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !