M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 18 de desembre del 2016

En el passat

En el passat
Jo estav un dia amb un amic meu, estàvem jugant, quan de sobte apareix la màquina del temps, i ens va transportar a la prehistòria, en concret al Paleolític.

Vaig arribar quan estaven menjant. Jo vaig començar a còrrer i còrrer fins a un riu, el vaig passar superàpid i els Australopithecus es van quedar asombrats. Em diguren que em quedara i jo acceptí perquè tenia que sobrevuire fins que anara a la meua casa.

Al dia següent em vaig despertar en l'edat mitjana, en un llit molt gran i còmode, allí estava el rei i la reina, estava molt servit però altra vegada em vaig teletransportar.

Vaig aparèixer en una batalla de pistoles!! Crec que estava en la meua época la Contemporànea, però en la segon guerra mundial!! Alemania em va agafar i em va fer moltes preguntes, però no vaig entendre res. 

Per fi estava en la meua casa i estava tan feliç que volia plorar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !