M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

Tinc por de...

Tinc por de quedar-me sola a casa de nit.

Perquè pense que allà on vaja hi haurà algú per matar-me o raptar-me.

Tinc por perquè a vegades veig pel·lícules que ocurreix això o paregut. I també quan va vindre el policía i ens va explicar que té podrien raptar per internet.

També tinc por de la foscor. Perquè a la meva habitació està molt fosc darrere de les cortines. I pense que està E.T.E el extraterrestre. Que em dona un poquet de por. Una vegada quan vaig despertar em vaig imaginar que estava gitada a la taula de la cuina i el meu pare venia a per mi

També quan tinc un montó de roba bruta que està a la cadira. I veig coses com un señor menut gitat a la roba.

I per últim vaig a contar-vos un expèriencia que vaig tindre de por.
Estava a casa veient la tele i la familia se'n va anar. Quan em vaig adonar, vaig anar per tota la finca. Jo els sentia cridar però cada vegada tenia més por fins que em vaig posar a plorar. Finalment els vaig trobar a l'aparcament.

No sé però crec que tinc por de moltescoses sense trellat. Diu ma mare. Perque ella em diu (però que va haver ahí!!!) ( Sino hi ha res, ni ningú).


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !