M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

LA MEVA CARTA ALS REIS

Estimats reis mags,
espere que pugau complir tot el que vaig a posar en aquesta carta, si us plau.

Primer m'agradaria que tots  tinguerem un poc de solidaritat pel medi ambient perquè, jo crec que el tractem molt mal i m'agradaria que puguereu posar-li a tot el món un poc de solidaritat pel medi ambient, per a que cuidàrem totes les plantes i per a que tots reduim el gas contaminant i eixes coses que contaminen.

Ara m'agradaria donar-li un poc de diners a alguns hospitals, i families de gent que no pot cuidar al seu fill perquè  està malalt.

La gent que hi ha als hospitals, la majoria, però  crec que tots, no estàn al hospital perquè ho vulguen sinó perqué tenen una malaltia o algo paregut, i per aquest motiu m'agradaria donar-los un poc de diners a aquestes persones.

També m'agradaria la pau mundial, és un poc difícil peró, de veritat que m'agraderia, aixina ningú tindria por de les guerres i coses perilloses, perquè ningú es mereix això.

I ara una coseta per a mi, si mo és molt demanar, m'agradaria que als sopars de nadal tota la familia estiguera junta, però no a soles la meva, sinó totes les families aixina tots ho passaríem bé, i ningú patiria per aquest motiu.

Moltes gràcies per llegir-ho,
espere que no coste molt d'esforç.
BALMA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !