M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

TINC POR DE...

TINC POR DE...

Tinc por de repetir curs perquè no m’agraderia anar amb altra classe i que els meus amics i companys passaren a el l’institut i jo em quedara sense anar un any mes.

Tinc por perquè si repetisc, el meu pare i la meua mare me llevaran de ciclisme i no vull que me lleven.També si repetisc no podré anar mes amb el camió amb el meu pare i ha mi m’agrada molt anar amb el meu pare.

Tampoc aniria de vacances i em quedaria amb els meus avis mentre els meus pares i el meu germà se n’ aniriem de vancances sense mi em quedaria sense anar. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !