M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

TINC POR DE ......

TINC POR DE......
El mar, té molts perills com ofegar-te, que una medusa et pique, que et mossegue un tauró etc.....
Jo al que tinc por és als tauróns perquè si et trobes un no pots fer res, perquè si nades ell nada més rápid, ells tenen unes dents molt afilades que els permeten desgarrar carn i menjar-sela com si no passara res.


El món, tinc por de que s'acabe el món perquè es diu que hi hauran tsunamis i terratrèmols, per a mi la pitjor part es morir ofegat perquè el sufriment és major, un tsunami és un terratrémol maritim, és una ona gegant que va menjantse la terra de la platja i destruint el que es troba al seu pas.


El foc, em donen por els incendis perqué també és una mort amb molt de sufriment, perquè al morir cremat el foc et va calcinant i fent cremadures doloroses, la teua pell puja moltíssim de temperatura i fa molta més calor.


Foscor, abans quan volia anar al bany per la nit m'esperava al dia perquè tenia por de que algú estiguera per casa. Ja he perdut la por, però encara mire si hi ha algú, vaig perdre la por als 8 anys.


La por és el que nosaltres formem perque no tindria que donarnos por res, algunes coses esta bé tindre por i no ser tan valent perquè si eres molt valent acabaras  morint per la teua valentia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !