M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 17 de desembre del 2016

Tinc por de.....

Tinc por de que els meus pares se muiguen perque no vull quedar-me sol sense ells.No me quedariá sol,estaria amb el meu oncle però totes les nits pensaria amb els meus pares.La vida per a mi sense els meus pares seria superdiferent.
Tinc por de que hi  haguera tornats,huracans o tsunamis en València i muiga molta gent i la meua familia siga una deixes persones que muiguen i que jo me quede orfe.
Tinc por de que un alelat m'assasine amb una pistola.
Tinc por de que una gent molt dolenta m'a tropelle amb un camió.També de que la gent me segreste o me drogue.Quan tinc somnis a vegades pense que estic robant un banc i em mataven.Si no vull pensar en això pense en un full en blanc.Eixe truco me'l va dir mon pare.Perquè jo sóc molt tiquesmiqui amb el soroll dels mosquits per la nit i pense en un paper en blanc per a no escoltar el soroll dels mosquits.
També tinc por de que el meu edifici se caiga a terra tot l'edifici i que muiga molta gent.A vegades,poques vegades,tinc por de que al dia següent aparega un vampir en la meua cara i que me mosegue el coll i me convertixca en un com ell.Se que no existeixen però en algun somni me passa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !