M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 17 de desembre del 2016

Tinc por de...

Tinc por de...

Jo tinc por de algunes coses com els gossos i les pel·lícules de por.

Tinc por de les pel·lícules de por perquè a part de que asusten molt per la nit ho recorden i costa molt més dormir.

Tinc por dels gossos perquè normalment lladren molt fort i m'asusten d'una sobtada.I també perquè són molt juguetons i juguen a perseguir coses i a tirar-se a les cames.

També tinc por de la tirolina perquè s'està a bastant altura i es va a una certa velocitat i tinc por de caure.

I com tinc por de la tirolina també tinc por de les muntanyes russes. Ahí es va encara més alt i hi han moltes més pujades i baixades i en alguns es mou la via. He pujar a dos muntanyes russes. Una en Port Aventura, fa 2 o 3 anys vaig pujar en el tren de la Mina. Jo creia que aniríem en una vagoneta per una mina sense pujar  ni baixar girant i girant, però era una muntanya  de més o menys 10 metres d'altura que a vegades s'inclinava , però no donava la volta.L'alta vegada  va se en el Parc Warner fa 1 o 2 anys. Allí vàrem anar a una atracció per a xiquets d'una muntanya russa  que crec que pujava 3 metres de d'alt, hem varen dir que no seria res, però no hem va agradar res.

Aqueses són les meues pors, pot ser que després d'uns anys haja superat algunes o tinga més però hi ha algunes com la de les pel·lícules de por que crec que no podré superar. Perquè encara no he vist ninguna en la meua vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !