M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 17 de desembre del 2016

TINC POR DE...

Em dic Yuna i vos vaig a parlar-vos de la meua por. 
Jo i els meus pares hem vist aquestos dies una sèrie anomenada "Elementary". Tracta de resoldre casos com crimens i assassinats. Moltes vegaades ixen imatges de persones assassinadea,momificades i amb molta sang,i quan no tinc llum,pense que va a eixir alguna d'eixes persones. 
Ja sabeu que l'oscuritat és la meua por, però això no significa que només mirant una sèrie em fa por. També em fa por perque: 

1-Sent alguna presència. Quan m'en vaig a dormir sempre tinc il·lusionz de que hi ha un assassí amb un ganivet que diu: " Vas a morir". No a soles d'això,també tinc una pressència d'un xic que no para d'espiar-me. 

2-M'entra pànic. De vegades puc sentir pànic a la foscor. Quan els meus pares em diuen que agafe algún objecte (el connector de l'ordinador,per exemple) encén les llums per tots els llocs però quan acabe i les apague,comence a còrrer com una boja! 

Bo,hi ha gent que té por del pallassos,de la mort,de les vespes i de més,però,no podeu negar que tots tenim por d'alguna cosa des de menuts o des d'adults,de coses importants o insignificants...

Ja no sé que puc contar-vos més de la meua por així que adèu i gràcies per escoltar! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !