M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 18 de desembre del 2016

TINC POR DE ....

Jo tinc por de moltes coses, pero la pijor es el futur.  Algunes persones diràn que el futur es preciós, i si, tenen raó, però també et poden passar coses dolentes ,com si vaig de viatge i hi ha un terratremol. El futur hi ha vegades que em fa somriure però hi ha vegades que hem preocupa Jo vaig a dir coses dolentes del futur i coses bones: 

El pijor del futur es que no saps el que et passarà però sense la por la teua vida es un poc aborrida, la por dona emoció a el que estàs fent. 

Hi han coses que no donen tanta por, com les que no saps si pasaran, però, per exemple les coses que em
donen més por es les coses que saps que van a passar o les que penses que van a arribar algun día, però els causants som nosaltres. Un exemple és que algun día els pols és derretiran, ho fica a tots els llocs inclós la tele, aixó es el que dona més por.
Jo no parar de preguntar-me: "Que em passarà en el futur?". A eixa pregunta me la faig cuan veig a la gent que ho passa mal a les pel·lícules o inclús en la vida real i aixó es la part que més por em fa passar, "i si em passarà a mi?" eixa pregunta es la causant de tota aquesta por que tinc. 

La por al futur es per tots els pensaments que tinc i el grup de paraules "i si" però jo estic pensant borrarme les paraules "i si" al meu vocabulari mental . Pareix absurd però ho vaig a fer.

Algo que hem lleve un poc la por al futur és la frase " en el futur hi ha que crear-lo" o escriure, mateixa, aquest text. aixo em relaxa molt i  em fa somriure quan ho pense.
Imatge relacionada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !