M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 18 de desembre del 2016

Tinc por de...

Tinc bastantes pors, per exmple, quan veig alguna cosa de terror, la màxima por que puc arribar a tindre seria si digueren que va passar de veritat, i encara que la meua consciència a vegades, si fòra una data molt antiga, pense que probablement s'ho van inventar, el meu subconscient ho continua tement dins del cervell. Altres són una amenaça real: els problemes medioambientals. Alguns dels meus temors són:

L'Institut
Més que por, això em causa un cert respecte i il·lusió a la vegada per tot: els professors, les classes, els alumnes de cursos més alts..., però si vaig amb els de la meva classe no passarà res, si vaig al Ferrer i Guardia, tot serà nou. Però si hi vaig, (encara que no és la meva preferència) intentaré fer amics el més ràpid posible.


Acabar amb el nostre planeta
I això no és una por meua en particular, sinò de la majoria del món. Uns problemes molt importants estan agrandant un problema vital: que nosaltres acabem amb el nostre propi planeta. Això és un problema que està afectant a milions de d'animals i plantes, que són els que menys culpa tenen. També nosaltres sortim afectats d'allò. Per exemple: en un poble mexicà de costa, els pescadors pesquen menys peixos per culpa de que aprop, en el mar, extrauen petroli. I per què li tinc por a això? Justetament perquè vull ser zoòleg o bióleg, que es dedica a això, i algunes espècies que hi han actualment, no les podré estudiar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !