M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 18 de desembre del 2016

Tinc por a

TINC   POR
Ara us vaig a contar coses sobre la meua por i perquè li tinc por.
La meua por són totes les classes de serps perquè són molt llargues i te poden matar.
Sempre que veig al camp vaig amb molta cura per si em trobe una i si la veig em torne cap enrere i busque un altre camí fins que arribe al destí.
Tinc por d´elles per si em mosseguen o s´enrotllen en mi i m´asfixien i a més a més, hi han serps que medeixen com jo i són d´uns 15 cm. de grosses i aquelles fan més por que qualsevol altra cosa.


També tinc por a la nit.
Li tinc por perquè al estar fosc el pots perdre o si vas a soles un home et pot segrestar i també vas insegur pel carrer perquè no saps el que et pot passar i això no és bo.
Normalment per a no tindre tanta por cride a algun amic i ens anem a on tinga que anar i damunt t´ho vas passant millor perquè pots parlar o jugar pel camí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !