M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 17 de desembre del 2016

TINC POR DE .......

Jo tinc por de algunes coses, com de suspendre, de les  aranyes i més coses. Sóc molt  poregosa.

Tinc por de les aranyes perquè  amb les seves vuit potes i amb el seu cos, no m'agraden gens.
Una vegada, recorde  que vaig tindre  que estar a una caseta amb dos aranyes, estaba tot el temps al costat de la meva germana i no podía parar de tremolar .
        

També tinc por a alguns esglais, però no a qualsevol  esglai , no, sino  als esglais  que et donen persones que no coneixes als festivals, als parcs d'atraccions, per el carrer, a hallowen, em dona por  que em facen un esglai amb materials de mal gust, com quan et tiren una pasta rugosa i espessa. (de vegades sols eixen a les pel·lícules).

No es que tinga por a susupendre és  que no m'agrada perquè em donaria un disgust molt gran.

A vegades, també tinc por quan vaig a  la casa de la meva cosina Claudia i mirem pel·lícules on eixen personatges amb una cara molt lletja i em donen por quan eixen de sobte.

A la casa de la meva cosina també em fa por quan el meu oncle es posa una màscara (de les moltes que té) molt realista i apareix quan la meva cosina, la meva  germana i jo estem fentalguna cosa, em dona por perquè  jo mai m'espere que aparega.

Altra cosa que tinc por, es a les abelles perquè sempre que hi ha una està al voltant meu i em dona por que em pique. Una vegada esatava jugant a tenis i va aparèixer una abella a l'altra punta d'on estava jo però van passar deu minuts i ja estava al voltant meu.

En general, tinc por dels insectes que et piquen i et fan una picadura, menys dels mosquits.

La veritat es que tinc por a moltes coses.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !