M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

TINC POR DE la foscor

La foscor em dona por perquè veig vídeos de invocacions a fantasmes y demonis.
Una vegada per la nit en el meu llit vaig escoltar com algo em respirava la cara i vaig tindre al·lucinacions de que hi havia un monstre fosc d'ulls rojos mirant-me.
Sé que és tot per els vídeos de terror però no puc resistir me.
Em faig el mort en els somnis en els que hi han fantasmes.
Sé que semble tonto, no?
Una vegada en estiu, estava en casa de la iaia, m'havia despertat a les 1:30 de la matinada, tenia sed però tenia por de que em mataren, aixi que vaig cridar a la meua iaia per a que em portara aigua.
Vaig vencer la por a la foscor perque quant vaig vore el vídeo de Auronplay, un youtuber, em vaig donar conter de que no existeixen els fantasmes ni coses rares.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !