M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

PER ALS REIS

 Benvolguts reis:

 M'agradaria que aquest any em regalareu un quants peluixs o figuretes barates per poder donar-les a tendes de les que recauden diners per als xiquets que no tenen . Així podran jugar i viure un poc millor.
Un altra cosa és que feu pensar als empresaris i al govern que amplien les fàbriques i que construisquen més zones de treball , així moltes de les persones que no tenen treball podran treballar i guanyar diners .
Podríeu fer memòria al govern perquè faça més cases per als que no les poden pagar , així no farà falta que molta gent isca al carrer i podran dormir i viure en llocs dignes.
I l'últim a que els centres mèdics i els hospitals , tots siguem gratuïts perquè així no morirà tanta gent per culpa de no tindre diners , perquè a les notícies diuen que molta gent que ve de fora mor en el camí .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !