M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

CARTA ALS REIS

                     CARTA ALS REIS

Estimats reis mags:
Jo lo que vull és, que com tot va malament en molts llocs , espere que pugau ajudar-les.
I fer que milloren els grups d'ajudes per als pobres i tots els altres , espere que tots comencen a ser feliços.
Que tots els xiques orfes comencen a tenir cases amb els seus pares nous , que els vullguen i els cuiden molt bé ,  que  tinguen un hogar on passar les nits fredes i que tinguen menjar bo , que vagen a l'escola per a que  tinguen educació i que sapiguen parlar bé.
Que els pobres del carrer tinguen regals , casa i que siguen feliços  , almenys aquest Nadal , espere que m'ajudeu per aquestes i més coses , per a que tots siguem feliços , perqué tots els humans tenim dret a tots. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !