M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 3 de desembre del 2016

L'ERA EDO

-Ja hem arribat-. Digué Mattbot,el robot màgic. Anava amb una classe d'estudiants de la preparatòria Shimbun. -Ja estem al període Edo-.
Abby anava amb la seua classe. Tot era normal. Sabia que era el seu aniversari,el 29 de març de 1603,i que havíen anat per a aprendre i fer anotacions a la llibreta. Anava amb tots normal però,de sobte,va eixir del robot i va caure al teulat del palau d'Osaka. Després,es va caure al teulat baix. Es va quedar incoscient.

-Que fem amb aquesta xica? -Va escoltar. Eren moltes veus. 
-No ho sé-. Va escoltar una persona que pareixa el governador. -Esperarem que recupere l'alé.
Abby va alçar-se i va contemplar a un soldat i un senyor. Qui seria aquell senyor? Necessitava dades per aprovar.
-Qui es vosté?
Ha recuperat alè! Jo hem dic Tsunenaga i soc el capità de l'armada revolucionària japonesa i aquest senyor és el governant del país,Tokugawa Ieyasu. 
-Gràcies per cuidar-me. Em podeu donar informació d'ací? També he perdut els meus amics i tinc que trobar-los. 
El capità li va parlar del seu rebesavi,anomenat Hasekura Tsunenaga,que va ser el primer embaixador de Japó i Europa. Va anar per tot el món i va morir al 1622. 
La classe va trobar-la i ella s'acomiadà d'ells. 
Va treure un deu en història. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !