M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

CARTA SOLIDÀRIA ALS REIS MAGS

Estimats Meltxor, Gaspar i Baltasar:
Hola! Em dic Yuna, sóc filla de Moises Ferrer Serra i de Tomoko Miyamatsu, ells dos es conegueren a Finlàndia i per això vull demanar-vos alguns regals.
Vull un llibre en valencià del diari de Greg. No fa falta tota la col·lecció, només un detallet. :D

 Vull fer uns regals als meus pares i al meu germà. Als meus pares els faria un viatge en avió a Helsinki, la capital de Finlàndia. El meu germà tendria... un joguet de FisherPrice.

Vull fer un regal a tota la meua família, la família espanyola i la família japonesa. No sé quin regal els vull fer, però crec que estaria bé una bola de neu, ixes que tens que agitar per a que tinga un "toc màgic".



Per últim vull fer alguna cosa contra les guerres i la pobressa. És un dret necessari que tots puguem tindre les mateixes coses i que no es maltracten. Per això, l'últim regal que vull fer és... per a totes les 7.482.251.600 persones que ARA, en aquest moment, habiten en el nostre món. I vull que siguen persones que puguen tractar bé amb les persones amb crisis!

Adéu, Reis Mags d'Orient!
Fins a 2018

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !