M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

Carta als Reis

                                     
Estimats reis, m'agradaria que aquest any portareu molta felicitat al món, per a començar, estaria bé que ajudareu als necessitats.

Després estaria bé que als pobres, però que estan malets sobretot, que els ajudareu, perquè no poden pagar res i no tenen casa.

Podrieu fer màgia per a que el món siga perfecte. Tots seríem feliços, per exemple, podrieu llevar la contaminació i que ara les coses no contaminaren, els problemes naturals, que llevaren els terratrèmols, els tsunamis...

Deixant la part de la natura també convendria que arreglareu el govenrns, per exemple, en Espanya podrieu elegir o posar un nou president, perquè al final ens tornarem bojos. En altres països també podrieu fer el mateix. Hi ha alguns països que necessiten més riquessa, perquè així poden hever, treball per a la gent i fer que el nombre d'habitants augmente.

L'última cosa però no menys important és que cureu als malalts, sobretot els que tenen càncer i tenen una enfermetat nova incurable. Aquest és molt important perquè lamgent no ha de morir-se jove ha d'aprofitar la vida, jugant, estudiant, divertint-se... però no poden perquè tenen que estar quasitot el temps en l'hospital.

    ESPERE QUE CUMPLIU AQUESTA CARTA             PERQUÈ ÉS MOLT IMPORTANT
I se m'oblidava una cosa que aquesta carta l'he escrit amb molt esforç i carinyo, així que no us la prengau a risa perque és important.

                                                   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !