M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

Carta solidaria

Carta solidaria
Estimats Reis Mags , en aquesta carta us vaig a dir tots els regals solidaris que vull:

  1. Estar més amb la meva cosina Sara, que és d’Alacant.
  2. Que tots estem saníssim.
  3. Que el meu oncle Pepe ixca de l’hospital Clínic.
  4. Que hi haja una llengua per a poder comunicar-te amb qualsevol persona, siga de Rumania o de Japó.
  5. Que s’acabe el calfament global.
  6. Que la gent no es crega ni millor ni pitjor que la resta de persones.
  7. Que no hi haja terroristes.
  8. Que Donal Trump no faça la barrera d’EE.UU amb Mèxic.
  9. Que s’acaben els residus radioactius.
  10. Que no hi haguen guerres
  11. Que no hi haja refugiats
  
Espere que us haja agradat, espere que em complaeu, moltes gràcies Reis Mags, Adéu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !