M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

Carta als reis mags

Hola estimats reis,avui vos vaig a enviar la carta d'aquest any però va a ser una careta solidària,per a tot el món.
Primera cosa que m'agradaria:És que no i haga ninguna persona en el món que no tinga diners però asoles les persones que se ho mereixen, perqué per exemple, Donald Trump o Rajoy no es mereixen els diners perquè asoles el volen per a ell.

Segona cosa que m'agradaria: És que un president molt més bo als EE.UU . Donald Trump no es mereix ser president. Hillary Clinton s'ho mereix més però la que jo crec que podria ser molt bona presidenta és Michael Obama. A mi m'agradaria que portareu millors presidents per a cada lloc.

Tercera cosa que vull: És que no hi haguera violència de gènere , ni recisme,ni masclisme, per això vull que porteu una sensors per poder detectar les persones que fan bullyng, racisme,masclisme , violència de gènere etc i aleshores les persones que ho fan tinguen una pena de 10 anys.

Quarta cosa que m'agradaria: És que llevares tota la crisis que hi ha al món perquè per culpa d'això la gent no té treball i no pot fer res per això vull que la lleves.

Cinquena  cosa que m'agradaria: És que portareu ajustada i amor per a la gent que s'ho mereix perquè hi ha gent que és molt bona persona però no té molta companyia.

Sisena cosa i última que m'agradaria:És que li portés totes les joguines que els xiquets volen perquè els faràs feliços i aleshores jo també estaré feliç perquè m'encanta que la gent siga feliç, jo amb aixó ja podria fer la carta.

Bueno reis mags espere que porteu aquestes coses i que milloren el món aquest Nadal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !