M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

Reis mags

Estimats reis mags,jo vull que
Que haga menjar per a tot el món. Que no haga gent dolenta,si la gent dolenta no existira,el món seria molt millor.

 Que ajuden a la gent de la 3ª edat,si tots ajudarem a la gent de la 3ª edat,aprendríem a conviure amb tots. 

Que no roben,si no robaren podriem estar mes segurs al carrer,a casa i estariem de vegades menys estresats.
Que tinguen vacuna per al càncer,si fan vacuna per al  càncer podrien morir menys persones.Que no haga bulling,si no hi ha bulling,els xiquets serien molt mes educats perquè no pegarien ni insultarien.Que no facen més guerres,si no fan guerres estaria el món en pau.Que Donald Trump siga expulsat perque a ell a soles li agraden les armes i no podrà estar el món en pau
Moltes Gracies,i espere que me feu cas per a que el món millore

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !