dilluns, 19 de desembre de 2016

CARTA SOLIDARIA ALS REIS

Bon dia o bona nit estimats reis, escric aquesta carta solidària per a vore si em doneu alguna cosa que haja demanat

Aquesta vegada vaig a demanar coses que no a soles siguin  per a mi sinó per a tot el món o a la meua família

- El primer volia sobre tot tot tot és que els meus pares no tinguen problemes de salut com els que tenen però  més al meu pare. Bé també a tots els demés de la família.

- Una altra cosa seria que no estigueren bombardejat Palestina e Irak i una de les coses es perquè nosaltres, Espanya  som el segon país que més armes venen a els països que bombardejen a altres.

- Que Donald  Trump no puga posar una frontera entre Estats Units i México perquè seria una barbaritat .

- I de pas un poc de menjar si no es molt abús per al meu periquito Cuchufletito que no tinc ganes de comprar.

- Que la gent no llance les llandes al terra o papers, plàstic, tot tipus de coses contaminants
Al final reis espere que us haja agradat la meua llista de regals solidària. Jo confie molt en vosaltres per a que feu realitat els meus somnis. Adèu !


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !