M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

Carta als Res Mags

Carta als Reis Mags 

Estimats Reis Mags, aquest Nadal no vull regals sol ajudar el món.I tots els regals que vaig a dir seran per a zones necessitades o simplement per ajudar al món.

Primer regal:Voldria per primera cosa que en Estats Units i en tot el món no existeren les armes. I que sol s'utilitzaren per a caçar animals.

Segon regal: Voldria una màquina  que siguera capaç de fer energia  sense fer res. I que s'acabaran les centrals d'energia. No utilitzaríem materials radioactius i no contaminar tant. Deixeu aquesta màquina en un lloc important.

Tercer regal: Voldria que no hi haguera explotació infantil i que al menys que puguen tenir una vida com la nostra. Sense contaminar i destroçar el medi ambient.

Quart regal: Voldria que deixaren d'utilitzar les centrals elèctriques que contaminen.O que intervenen en el cole dels animals o que directament els maten.Per favor aquest desig és que en totes les cases i en les coses elèctriques hi hagen  panells fotovoltaics per a no gastar tant i no fer tantes centrals.

Per favor Reis Mags si no podeu cumplir alguns d'estos desitjos  perquè són impossibles o perquè no teniu el bastant poder, no us preocupeu a canvi feu altres coses que ajuden al món  i que facen que està Terra no s'acabe.

I per favor Reis Mags cuideu-vos molt i intenteu ajudar a molta més gent.
                                                                              
Miquel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !