M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

Reis Mags

Benvolguts reis mags, per nadal jo vull:

-Pau. Molta moltissíma pau.
-Solidaritat. A la gent a que no té.
-Menys Guerra. Com en Siria, sobretot.
-Menys Contaminació a tot el món.
-Més persones com jo i els meus pares.
- No divorcis. A no ser que siga necessari.
-Que la meua família torne a ser lo que era.
-Que la gent que ajuda a la pau que mai muiga.
-Que la gent que mata, muiga al moment.
- Igualar als adults i als menors
-Igualar a les dones i als homens
-Menys videojocs i joguets.
-Menys catàstrofes naturals: terratrèmols, tsunamis...
-Menys assassinats.
-Plantejar-se millor tenir mòbil més prompte o més tard.
-Més menjar i escoles.


No sé si serà molt demanar. Però es per millorar el món. A Pare Noel no li he demanat res. Sé que vosaltres porteu joguets, però per favor .

Atentament, Noèlia Romero Díez.
Espanya, València, Benimaclet.
A orient.
Gràcies per escoltar-me.
Per favor!!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !