M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

Carta Solidària

CARTA SOLIDÀRIA
Estimats reis mags:
Aquest nadal no vull res material, jo l'únic que vull és que ningú tinga que sofrir per continuar la seva vida.
També m'agradaria que deixaren d'existir les guerres i la violència i així deixaría d'haver refugiats, i a lo millor algun pobre deixava de ser-ho.

No estaría mal que alguns polítics corruptes deixaren de ser-ho i aixi hauríen menys pobres.
M'agradaria que, com jo, tot el món puga disfrutar amb la seva família.
Per a mi estaría genial que es plantaren mes boscos, que es protegiren tots els animals i així augmentaria la fauna i la vegetació,que és molt important per al medi ambient.
Espere que pugau fer que es complixca tot el que he dit, gracies i adéu
Firmat: Diego

P.S. Per cert també se m´ha oblidat dir que siés possible m'agradaría que totes les persones que estan assoles, troben a algú per a poder tenir companyia aquestes festes i així poder ser un poquet més feliços.
Nomes tinc que afegir els meus millors desitjos per a vosaltres i donar-vos les gràcies per tot el que feu per nosaltres. Una abraçada, Diego.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !