M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

Carta als Reis Mags


Estimats Reis Mags de L'orient aquests nadals m'agradaria:


-Que agafareu unes quantes joguines que jo us marcaré per a que us les emporteu i les doneu a xiquets necessitats. En la vígilia de reis recordaríeu que més xiquets ho feren.

-Organitzar una recollida de menjars uns dies abans de la vostra cavalcada on els vostres patges recolliran els menjars que donen els habitants de les ciutats que participen en la donació.
Aquests aliments aniran a ONGs que donen aliments a la gent dels camps de refugiats en la vigília dels reis, però abans fent una mini cavalcada per els camps llençant caramels, com una cavalcada normal i corrent. Després entregaríeu els aliments a la gent d'allà. Finalment, per la nit, les joguines que previament havia demanat que s'enduguereu, un 50% aniria als camps de refugiats, i l'altre 50% aniria a xiquets necessitats.
Atentament (i esperant que compliu les meves peticions),
Joel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !