M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 28 de novembre del 2016

Viatge a l'edat mitjana

                                                    Viatge a l'edat mitjana
En un dia qualsevol:
Aitana va dir als seus pares que se'n anava al laboratori. Els seus pares li van dir que tornara a l'hora de sopar i ella lis va dir que val.
Després d'arribar al laboratori, Aitanava deixar les coses i va buscar a les seues amigues. Quan les va trobar, van anar al laboratori Balma va dir que si anaven a tardar molt en engegar la màquina del temps i Aitana li va contestar que no.
Aleshores va engegarla (mentres Balma i Alicia estaven parlant mentres Aitana la estava enchufant). De sobte van escoltar un muntó de veus, que si les altres no paraven de parlar... Quan Aitana va preguntar on volien anar; Balma, Alicia, Raquel, Noelia, Angela, Clara, Laia, Isabela i totes les demés xiques van dir alhora “A L'EDAT MITJANA!!!”.
Al final Aitana quasi es queda sorda. Es van ficar en una fila de 2 en 2 per entarar a la màquina del temps. Quan es va adonar Aitana, ja estava a l'edat mitjana. Totes les xiques estaven ja a l'edat mitjana. Allí van conéixer a el ferrer del poble de Manuel, les van ensenyar a fer espasses, armadures, escuts, etc... Van conéixr a la reina de València. També van conéixer al forner, al forner etc... Van xonéixer a molta gent del poble i van prometre que qque tornarien molt prompte. Al dia següent no van poder anar, però dos dies després van anar a visitar-los.
                                  Fi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !